By: Sarah Rahim

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 14-Jun-2009 12:00 Email | Share | Bookmark
Taman Tasik Ampang

Here we are @ the Taman Tasik Ampang...
Baru je bukak...betul2 tepi MRR2 sblum simpang nak ke Ampang Point...
Besar & cantik gak...dulu tasik ni penuh semak jer...
Saje bwk Khalysh jalan2 lagi...ronda2...
Smalam dah pi PAVILLION "eh betui ke ibu eja nih..." heheh...
Ptg ni jalan2 lagik...
Dgn niat utk memenat kan Khalysh...
So mlm ni bleh tidoq awai sket huhuuu...

Neway...Khalysh ni mmg xcited bab jln2 nih...
Kalau bleh 1 tasik tu dia nak ronda...
Haih jalan kedek2...
Papa risau tul kang Khalysh jalan2 tekedek2...
Tegolek terjun lam tasek...
Dah ler tak de pagar tepi tasek tu...
Kalau sesape anak yg buas2 ligat tuh...
Rasanya dah lama dah terejun gaya tiruk masuk lam tasik...

Quote:
Lagi 1, utk pengetahuan sumer, maap yer video2 nih sumer xde suare...
So tak perlu la duk heran awat laaa tak kuar bunyik ni kan...
Sambil mengekjas control volume...hehehe...
Almaklum lah kemre cabuk...
So layan video bisu lah yer....



Jalan2 menuju ke playground...
Siap bye2 ibu lagi...waaaah....


Smpai2 trus naik kuda toing2...
Khalysh tak heran pun ngan kuda tu...
Muka xcited tu bukan sbb dpt naik kuda...
Tapi xcited tgk budak2 lain...
Mata meliar je tgk bebudak lain lari2-panjat2-lompat2...
Tingin la tuh...
Sabar yer Khalysh...
Tak lama lagi leh main lompat2 lak yer...
Sementara tuh duk sini diam2...
Layan lah dulu kuda toing2 nih..


Khalysh xheran pun ngan kuda...
Tak de perasaan pun...
Beriya papa duk kodek2...


Penat kodek2...
Berenti rehat sat...
Tadaaa....ibu wat jagung rebus...
Feveret Khalysh nih...
Haaa makan2...kiri-kanan...suma pun nak NGAP!!!
Haih anak dara nih...
Cuba kontrol sket...Khalyyyyyysh....


Kenyang makan...
Sambung balik naik slide plak...
Jenuh berebut ngan bebudak besar2 suma...
Hehehe lalu2 budak kecik ni nak naik plak...
Weeeeee!!!! Suka tul Khalysh...


Ok...its time to go home...
Bye2 kuda...bye2 slide....
Bye2 suma2....
Haih tak mo balik plak...
Sudaaah....


Dah nak magrib dah...
So moh balik ler kite...


Smpai umah mandi2...wangi2...
Lum apa2...trus terlentok celah ketiak papa...
Alaaaa sayaaaaang papa...tiak masyam...huhuuu...
Haaa baru dia tau...penat jalan...
Sayaaaaang anak ibu taw...
Sweeet dreams....

THE END.....


--sweet lil Khalysh @ 15 months--


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net