By: Sarah Rahim

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 22-Jan-2007 21:54 Email | Share | | Bookmark
4 LANGKAH MENCARI FREKUENSI TV9

hehe..
ada gak yg nk sgt menonton CARI MENANTU ni tp tak dpt2 siaran TV9, astro lak takde..takpe jgn risau. cuba anda ikut aturan ni, insyallah dpt:

pls click --->> http://www.tv9.com.my/06tv9signal/langkah.html <<---

good luck!!


Menantu,
Lotfi & Sarah
Super Poweeer!! Peace....


Sunday, 21-Jan-2007 05:52 Email | Share | | Bookmark
CARI MENANTU BEHIND THE SCREEN... Episod 8 - Studio

More to come...behind the scene....jen jen jeeeng Korang sume kene support CARI MENANTU tau... nnt leh buat 2nd season... ekekekeke...
Quote:
Ala sedey , kali ni tak sempat nak snap rakaman studio EPISOD 8 CARI MENANTU...uwaa kali ni kalut2 get ready dan tertekan sampai terlupa dan tak berkesempatan nak snap2...anyway...EPISOD 8 ni mmg sungguh saspen dan dramatik...such an experiance for me and lotfi... Credit to Kak Farah, Shah, Abg Man, Nazrul, Kak Aizah, JJ, abg2 & akak2 & adik2 crew TV9 di belakang tabir....tak lupa juga pada Ustazah Nik, Ustaz Yusuf dan Ustaz Badlishah....TERIMA KASIH banyak2....u guys means a lot to us... TQ...

Rancangan ni sangat berinformasi esp utk bakal2 pengantin kat luar sana dan juga pada pasangan2 yg terlibat dalam menjayakan program CARI MENANTU ni...yg mungkin tertanya2 apa kriteria2 yg diperlukan untuk menjadi MENANTU pilihan...haaa dari episod ke episod penonton akan didedahkan dengan ciri2 yg terbaik yg perlu ada untuk pasangan yg bakal berkahwin, adat2 perkahwinan, ilmu2 fardhu ain sebagai asas selepas berkahwin dan sebagainya, pendek kata mmg penuh dengan informasi lah...diserikan pula dengan pengacara nya FARAH ADEEBA yg sentiasa ceria dan penuh dengan informasi yg menarik untuk dikongsi bersama....SELAMAT MENONTON....

JGN LUPA SETIAP KHAMIS JAM 9.30MLM Di TV9 DEKAAAT DI HATI...
Quote:

'Menantu2'...kalau sesape yg snap2 pic leh la share ngan kitaorg...eh...TQ...


Menantu,
Lotfi & Sarah
Super Poweeer!! Peace....


Friday, 19-Jan-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
CARI MENANTU BEHIND THE SCREEN... Episod 8 - Interview

cupi/lotfi dgn satelite...he3
amik tpt...
3..2..1..ACTION!
View all 22 photos...
More to come....behind the scene..INTERVIEW episod ke-8....jen jen jeeeng...
Haaa sampai sudah kita ke episod 8....mmg mencabar mental tul...perang psikologi tahap dewa...ekekeke...Tahap genting dah ni...Insyaallah moga dimurahkn rezki & dipermudahkan urusan oleh-NYA...kita jumpa nxt round...AMIN...

Episod 8 CARI MENANTU ni akan on air 15 Feb 2007 nnt....jenjen jeeeennng

Suke sgt snap gambar org smpai terlupa nak amik gambar sendiri...so untung la sesape yg suke duk dekat2 ngan kitaorg...hahaha...kompem gambar kuar kat sini punye Lain kali duk dekat2 skit, lagi pun leh gak jadi kemremen kitaorag ekekeke So geng2 CARI MENANTU yg mana gambar tak tersiar kat sini jgn kecik hati...gambar2 korang nnt kitaorg snapkn lagi eh...peace...

Menantu,
Lotfi & Sarah
Super Poweeer!! Peace....


Sunday, 14-Jan-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
CARI MENANTU BEHIND THE SCREEN... Episod 6&7 - Studio

rehersal
kak farah & shah
tekejut?
View all 32 photos...
Episod pertama penyingkiran, CARI MENANTU yg penuh mendebarkan....apa pun mmg satu pengalaman yg mmg menarik....siap dgn penonton2 yg sporting2 sokmo...cayalah...TQ yer pada yg sudi membawa banner dan dengan penuh semangat nyer mempromosikan wajah2 sendiri ekekeke serta peserta2 CARI MENANTU esp sedare LOTFI & sedari SARAH...cayalah korang!!! Jgn lupa nxt round bwk lagi tau...kalau ble lagi besau...akakakaka TQ..TQ..TQ...

Check out Episod 6 CARI MENANTU 1 Feb 2007 & Episod 6 CARI MENANTU 8 Feb 2007 for results....jen jeeng....setiap Khamis jam 9.30 mlm di TV9 Dekaaat di Hati....

Menantu,
Lotfi & Sarah
Super Poweeer!! Peace....


Saturday, 13-Jan-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
CARI MENANTU BEHIND THE SCREEN... Episod 6&7 - Persediaan

kak farah sibuk
bersama tokey kain jln TAR
cupi / lotfi
View all 37 photos...
Behind the scene CARI MENANTU mencari baju dengan Kak Farah....kecoh la bebudak CARI MENANTU ni, nasib baik si Square Sponge Bob...(eh betul ke?) tu besar...kalau tak dah lama angkut balik...buat teman tido...ekekeke
Lepas tu ketua rombongan aka Kak Farah bwk CARI MENANTU pi serbu wardrobe pulak...tak sempat nak amik gambar, kemre dah full.
So hari ni CARI MENANTU semua membuat persiapan wardrobe utk sesi rakaman studio esuk.

Menantu,
Lotfi & Sarah
Super Poweeer!! Peace....


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net